turannn33 Gebelik şeker testi yaptırmayan ve sonrasında suyu fazla çıkan varmı ? Ne uyguladınız sonradan şeker yükleme yaptırdınız mı
sb17 turannn33 24. haftamda detaylıda öğrendim sınıra çok yakın olduğunu, hemen doktorum yükleme yaptırdı, çıkmadı
Alparslanmom__ turannn33 benm ilk başlarda suyum fazlaydi gebelik şekerim de sınırda çikmisti doktorum bol yürüyüş yap dedi hamurlu şeyler tüketme akşam yemekten sonra meyve falan yeme çok şükür düzeldi 36 hafta olduk🫄🙏
turannn33 Evet bende diyetisyen yürüyüş şeklinde ilerliyorum çok şükür 35 olduk suyum da da azalma oldu faydasını gördük yani teşekkür ederim