Kızlar ben 3,4 gün önce kaset test yaptım 2 dk filan bekledim negatif görünce çekmeceye attım bugün alıp çöpe atacaktım atmadan bir bakayım dedim ve cift cizgi gördüm elimde erken gebelik testi vardı yaptım amaa negatif çıktı sizce kurumuş çizgi mi yoksa pozitifmidir kan verdim salı günü cikack