Miniğimin erken doğum riski ile ilaç kullanarak yattığım bir ay sonucu 36.haftadan sonra gelmemeye karar verdi😂 normal bekle bekle gelmedi 40+5 te plasenta yaşlanmasından dolayı planlı sezeryan uygun gördük😍 korkulacak hiç birşey yok kızlarım hafif sancılar oluyor ama eğerki ayağa kalkıp bol bol yürürseniz hiçbir problem yaşamazsınız ilk idrar yaparken yanma hafif karın ağrısı baska hiçbirsey yok bol bol yürüyün eğer spinal olursanızda baş ağrısı için bol bol kahve içiniz😍 tek negatif yan ne derseniz sezeryan olunca süt çok zor iniyor imkanınız varsa korkmadan normal doğum yönelin tabii ama eğer sezeryan olmanız gerekiyorsa korkamayın kimseyi dinlemeyin her doğum kendine özeldir sağlıkla bebeklerinise kavusmanız dileğiyle biz büyüdük bile❤️