Eftelyaatasoy Merhaba beta HCG icin kan verdim Çarşamba günü. Diğer sonuçlarımın sanırım hepsi cıkmıs ama beta cıkmamıs internette bi hafta yazıyor. Sonuc bi haftada mı cıkıyo
dem34 Eftelyaatasoy sağlık ocağında verdiyseniz bir güne çıkıyor Özel hastanede verince bir buçuk iki saate çıkıyor Bir hafta diye bir şey yok
Eftelyaatasoy oznur-41 dem34 Hulo2105 evet sağlık ocağında verdim 2 gün de oldu. Onu mu işaretlemeyi unuttular acaba hamilelik de dedik ama