Bugün yaptım testi adetime 8 gün var ama belki çıkar diye yaptım. Markası artı med ben alırken markaya bakmadım eczacı verdi iyi bir şey olsun dedim bunu vermiş. Çıkan tek çizgi de böyle dağınık çıktı bozuk mu acaba. Sizin önereceğiniz adete bi hafta kala kesin çıkartır dediğiniz bi marka var mı 