Basakdnz Kızlar 38 + 3 haftalığız karnımda son 2 3 gündür aşırı bir uyuşma var üst sol kısımda otursam da uzansamda geçmiyor bugün daha bir arttı uyuşukken oraya dokunduğumda hissetmiyorum ve aşırı karıncalanıyor ağrı yapıyor ilk defa böyle bişey yaşıyorum sizce neden olabilir hastaneye gitmem gerekli mi bilmiyorum
Mrvhilalgunay12- Bende 38 haftalık hamileyim, uzun süredir karnımda hissizlik var yani dokununca pek his olmuyor, bu bence karnımızın baya bi gerilmesi ve büyümesiyle alakalı