Selam kızlaaarr 🥰 bugün sona doğru bir hafta daha yaklaştık 36+4 üm ve kontrolüm vardı 🥰 bebeğim bu haftalara kadar hep haftayla uyumlu 2-3 gün önde gidiyordu hatta ama iki haftadır hep bir hafta geriden geliyo geçen hafta 35 Ken 34 bu hafta 36 yken 35 göründü ama kilosu iyi 2700 dedi doktor . Her çocuk bir olucak diye bişey yok son haftalarda alan daraldığı için buzustukleri için ölçümler böyle olabilir dedi ama iki haftada böyle olunca tedirgin oluyorum 🥹🥹 Sizde bunu yaşıyor musunuz son haftalarinizda yada yaşayıp doğum yapan oldu mu sağlıklı bir şekilde 🥹 normal mi acaba son haftalarda bu ölçüm durumları bir hafta geriden gelme durumlari..
Sizin bu haftalarda kaçtı kilonuz yada kaç 😍
Benim 48 cm boy 2700 gram kilosu 🙉🥰