Bugün muayenede 2 cm açılma vardı nstde sancı çıktı ama ben hissetmiyorum bebek 4100 gr doktorum pazartesi suni sancı ile doğumu başlatmak istiyor normal denemek istiyorsan böyle deneyelim duruma göre sezaryene çeviririz dedi benzer deneyimi olanlar bilgilerini paylaşabilir mi 😊