Yenianne6706 Esum48 bence eşiniz bile alabilir doğum gününüzde acelesi yok doktorunuz ne zaman takmanızı önerdi?
Yenianne6706 Umutmirzainci yok hiç acımadı hatta ayağa kalktığımda organlarım aşağıya yığılır gibi oluyordu o durumu engelledi daha rahat oldum. Doktorunuz ne zaman diyorsa o zaman takın bence, ben doktoruma güvendiğim için hemen takmıştım ayağa kalkarken