Kızlar dünden beri su gibi akıntı görüyorum daha 19 haftalık hamileyim idrar kaçırmasına benziyor ama idrar değil bebek suyu mu diye çok korktum direk hastaneye gittim doktorum sıkıntı yok dedi suyu iyi kalbinide dinledi sıkıntı yok gelişimide iyi bir hafta önde gidiyorsun dedi ama korkuyorum yine iltihap enfeksiyon için fitiller yazdı krem yazdı hap yazdı ama ne bilim içim rahat değil benim gibi olan var mi