Esma_0109 arzubldk ben de gebelik düşünğyırum şu an araştırıyorum ben de Hatice çelik var etlik lokman hekimde o çok iyiymiş fakat bsna uzak ne yapacağımı şaşırdım foğum paketi alacağım inşallah
Esma_0109 arzubldk 2 yıl arayla yapıyorum dedi inşallah benim 2.5 yıl olmuş olacak riskli biliyorum fakat bşr daha sezsrysn olup o depresyona girmek istemiyorum.