Berfinnn35 ben ekol sada hastanesini almadan önce orada sağlık çalışanıydım hemen hemen bütün doktorları bilirim. Özlem Özbilen dışında hiç bir kadın doğumcuyu beğenmiyordum oğluma hamileyken 1 2 kere Gökhan beye gitmiştim sadece sezeryen ve para odaklı yok suyun az yok bebeğin geride şunu yaptıralım bunu yaptıralım gibi gibi.. ve bence bu hastaneye bu muayene ücretini vereceğinize ya ekol de irfan beye yada can hastanesinde Mehmet beye gidin tabi ben size engel olmak istemem sadece bu durumu paylaşmak istedim sizinle