Ns9- Merhaba 5 gündür adetim gecikti ve dün akşam üzeri pembe bir akıntım oldu kasıklarım da zaman zaman çok ağrılar oluyor test yaptım negatif çıktı sizce ne yapmalıyım ? Gebelik varmıdır doktora ne zaman gitmeliyim
Yldz-z Ns9- bence kan testi verin bu stresten kurtulun böyle belirsizlik içinde olmak daha çok stres yaratıyor 😢 mesela ben 4-5 defa evde test yaptım negatifti ama kanda pozitif gördüm🥰