Merhaba arkadaşlar Haziran’da kimyasal gebelik yaşadım normalde adet günlerim her ayın 11/12 si oluyordu . Haziran’da kimyasal yaşadım 18 i adet oldum bu ay yine eski tarihe Göre mi adet olmam lazım yoksa 18 olduğu için o günden itibaren mi olmam lazım kafam çok karışık yardımcı olur musunuz