Ciciletto Acayip tuzlu yiyorum.kendimi durduramıyor un.sadece tuzlu şeyler yemek istiyorum.tursullar mesela.patlican domates falan tuza koyulmuş hepsii.erik turşusu.hiyar.hepsinden yanii.doktor kesinlikle yeme dedi.ama yapamıyorum.durduramiyorum kendimi.napimm
Busra_bugraaa Ciciletto yapma canım hem kendine hem de bebişe zararlı tansiyonun yükselir ve vucüdun şişer ödem olur
Krasivyy Ciciletto bende dün gece bi tabak turşu bidr yeşil zeytşn yedim gece bi fıtladı tansiyonum ölüyorum sandım 🤦🏼♀️
1850 Ciciletto fazla yememeye calıs hem tansıyon yukselır hem bebege hem sana zarar .ayrıca hafta ılerledıkce vucudun ödem yapar cok şişme olur
Sevdagkm93 Ciciletto yeme arkadsim lutfen gecen hafta yemgem dogum yapta hastanede idik bir hasta geldi bebegini dusurmek uzere iken tuz yemis bol bol herseyi tuzlu yemis hatta gorumcesi inek gibi tuzlu yediginden kollestirolu yukselmis oda kanama yapmis dedi allh korusun dikkt et
Zhraagk Yememeye çalış azalt sonra Allah korusun tansiyon sıkıntın olur bende yerdim ekşiye tuzluya bayılan biriyim yüksek tansiyon çıktı ve doktor devam ederse sezeryan olacağını söylemişti şimdi yemiyorum ve tansiyon normal çok şükür ve normal doğum gözüküyor şuan 🤲🏻♥️🤰🏻
Ciciletto Krasivyy bende ölüyorum ama yine yiyorum...bir tabak neki.bende öyle yesem keski.2 kq.3 kq.belki daha fazla.su gibi tüketiyorum.tum gün.sabahlari bile
BusrAdem Ciciletto ilk gebeligimde yiyodum ikizdi tek bebegin ust dudagi tuzdan olusmamis eritmis faln dedi birak dedi her seyi ot gibi yedim bi ay sonra yoluna girmisti cok sukur suan ikimci hamileligim inan bu yuzden kendimi.tutuyorm severim bende agzim sulandi bi an
Ciciletto Kocamla kavga etdik.bidaha turşu yersen bende sigara içerim dedi.öluceksin lan diyor.ama anlamıyor ki durduramiyorum kendimii
Habibe24 Ciciletto ye ama tadımlık olsun canım yoksa tansiyonla sokıntıya girersin Allah etmesin Bende kızımda hamilelik boyunca 20 kilo nane turşusu bitirmiştim seni çok iyi anlaya biliyorum 😁😁