Turannnurr01 bende yıkadım her ihtimale dünden beri de yıkıyorum hala eksikleri hazırlıyorum ne olacağı hiç belli olmaz bide ben riskli gebeym erken gelirse vs diye yıkayıp ütuleyip çanta yapmaya başladım hala eksiklerim var tamamlamaya çalışıyorum 31+1 haftaya fermuarlı valiz harçları aldım onun içine koyuyorum arada açıp havalandiriyorum tekrar utuye gerek yok bence ama kırışırsa tekrar üstünden geçilir