Rosemihra Haftasına göre ultrason kağıdında önde olduğunu gördüm. Aslında 5+3 haftalıkken doktor kağıdında 6+6 yazıyor . Doktor bu konuya değinmedi . Tam soruyordum oraya takılma dedi . Yanlış yazma olasılığı var mı
_ozlmm Rosemihra Yanlış yazmamıştır gebeliklerde 10-15 gün ileri veya 10-15 gün geri olmasında bir problem olmuyor ☺️ Bazen bebek gelişimi önde tamamlıyor o zaman da haftasından önde çıkabiliyor
melekmi22 Rosemihra ilk zamanlar benimde öyleydi biraz öndeydi sonra haftası ile aynı olmaya başladı daha çok küçükler normal zaten anormal bisey olsa doktorunuz söylerdi 🙏🏻🙃 hemde kafa gelişimi biraz önde gidiyor genelde bebeklerde zaten
Rosemihra _ozlmm madem önde ama şu an küçük yeni oluşuyor haftaya gel kalp atışları için dedi 🥹 sanırım kesem büyük anlamadım pek bilgim yok bu konuda
melekmi22 Dfnsyn iyi kuzum çok ileride değil bor hafta ileri geri sapmalar normal kabul ediliyor korkup üzülecek bir durum yok merak etme bende hala gidiyorum mesela bazen tam haftası çıkıyor bazen bir hafta önde söylüyor hiçbirşey olmaz normal 🙏🏻
melekmi22 Rosemihra ben 8. Haftamda gittim net olsun diye hem bebeği görelim.hem kalp atışını net duyalım diye 8. Haftada çağırdı