Sevgili anneler ve anne adayları reglim 3 gun geçikti testim cok belirgin olmayan çift çizgi 2 gun öncede böyle silikti acaba sağlıksız mı kan verdim ama henüz çıkmadı daha önce 3 düşüğüm olduğu için umutlanmak istemedim testte koyu olmayınca bir kaç gündür silik çünkü deneyimli annelerden görüşlerinizi rica ederim sat 14 haziran