ozlemprlk16 Ozbi evet ben 5 yıl önce gittim eşimle bizim teşhisimizi doğru koydu eşime ve bana önerdiği tedavi süreci sonrası yaklaşık 8 ay sonra gebelik oldu ban de tavsiye üzerine gittim ve memnun kaldim
Ozbi ozlemprlk16 teşekkür ederim. Bende Osman hocaya muayene olmayı düşünüyorum da tecrübeli arkadaşlara sormak istedim 🙏🏻