minnosbirkiz Merhaba, aranızda fetal dna yaptıran var mı acaba, hangi firmada yaptırdınız, sonuçları kaç güne çıktı
qusel minnosbirkiz ben Eskişehir Osmangazi üniversitesi tıp fakültesinde yaptırdım ortalama 3 haftada çıkıyor ancak araya bayram girdi 4 haftada çıktı.
ogrencibimom minnosbirkiz panorama şirketine yaptırdık Amerika’ya gönderdiler kanı 13 bin tl, baya iki haftayı geçti benim çıkması
27damla Bende yaptırdım İntergen diye bir yere 15 iş günü dediler. 8 gün oldu daha bekliyorum bakalım
Luthientr 27damla Ben de intergende yaptırdım. Bana 7 ila 10 güne çıkacak dendi. (Bugün 7.günüm 6.işgünüm) size niye 15 dediler ki merak ettim. Yarın kontrolüm var doktorum çıkar demişti :) boşuna heveslenmeyeyim çıkmayacaksa.
guneshh Bende yaptırmıştım 13.haftamda 11 günde sonuçlar çıktı. Benim kanlar amerikaya yollandığı için sonuçlar geç çıktı. Türkiyede 5 iş gününde çıkıyor sonuçlar
Drfatma Luthientr bana yedi iş günü demişlerdi bir de yüksek riskli çıkmıştı çok da kaygılıydım çıkar çıkmaz beni aradılar hemen mail de atılıyor normalde belki şehir kaynaklıdır Ankarada vermiştik biz
27damla Luthientr bilmiyorum ki geniş kapsamlı dediler onu yaptırdık ondan mı acaba. Bide benim 3 lü taramam biraz yüksek çıktı. Günler geçmiyor beklerken
Gizem9688 Emel5805 biz de nice plus test yaptirdik. Tam 10. Gun geldi sonuc. Cok da memnun kaldik. Saglikla dogsun insallah bebişlerimiz.
Miskinim qusel bende verdim doktor acil yazdı 2. Haftada aramaya başla dedi. Ben hayatımda böyle doktor görmedim. Hiç devlet hastanesi gibi değil dakikalarca bıkmadan konuştu bizimle
Brcs1 Eurofins e yaptırdım doktorumun tavsiyesi ile 3 günde sonuçlar çıktı fransaya gönderiyorlarmış dolu runa denk gelince sonuçlar beklemeden çıkıyormuş bir kaç gün önce 425€ yaptırmıştım
minnosbirkiz Herkese çok teşekkür ederim, ne kadar çok firma var, hangisi daha güvenilir olur ki 🥺 genokstada çok yaptıran var, bi o kadarda bir sürü şikayet okudum, doktorum orayı önermişti, ne yapacağımı bilemedim
Ase123 minnosbirkiz Genoksa yaptırdım 5 iş gününde çıktı ben bir sıkıntı duymadım doktorumda orayı önermişti
Miskinim minnosbirkiz eskişehirde yaptırdım 3 4 haftaya çıkar dedi doktor. Acil yazdı ama bakalım hızlı çılacak mı
qusel Miskinim sinem hnmmiydi evet iyi ilgileniyorlar. Benim araya bayram girdi ondan uzun sürdü zaten 2 haftada cikanda var ama ortalama 3 hafta
Damlademirr Merhaba eurofins firmasında yaptırdım canım kan alımından itibaren 8. Günde çıktı sonuçlarım yeni yaptırdım 4 temmuzda kan vermiştim