Kızlar doktorum ikili tarama testi istedi yani bi risk gördüğü için değil normal bi şekilde istedi. Adete göre 14+0 dım ama ultrasona göre 13+3 gün. Şimdi doktorun ikili test isteme bilgi formunda şunlar yazıyor;
Nazal Kemik :Var
Nt (mm) : 1.8 mm
Ama ben ikili test yaptıramadım haftam gecikti bu bilgiler doktorun bilgi kağıdında yazıyordu yani. Sizce bi risk olduğu için mi istemiş testi ? moralim bozuldu görüce