Sebahat42 canım ilk gebeliğimde daha 9-10 haftalıkken iki dişim birden ağrımaya başladı çok korkunç günler geçirdim 1. ve 3. trimesterde izin verilmediğini biliyorum ilk 3 ay düşüğe son 3 ay erken doğuma sebebiyet vereceği için diye açıklamıştı doktorum hemen 3 ay bitince biri çekildi birine kanal tedavisi uygulandı çok şükür böylelikle kurtuldum yalnız diş hekimine başvurmadan önce kadın doğumcunuzda yazılı kaşeli kağıt almanız lazım tedavinin sorun olmayacağına dair aksi halde diş hekimleri herhangi bi müdahalede bulunmuyor çok sancılı süreç Allah yardımcınız olsun🙏🏼