Bence gidip direkt doktora görünün daha az önce sağlık ocağında kontrolüm vardı hareketleri ağırlaşır ya da yavaşlarsa sağlık ocağına ya da doktora gitmem gerektiğini söyledi çünkü bu haftalarda alanları küçüldüğü için kordon dolanması falan olabiliyormuş Allah korusun