26 haftalık hamileyim, aynı şikayetlerden geçen hafta doktoruma gittim. Yavaş yavaş böyle ağrılarım olabileceğini söyledi. Çok normal dedi. Hatta buna ek olarak sırt ve bel ağrılarımın da başlayabileceğini söyledi. Siz yine de içiniz rahat etsin istiyorsanız kendi doktorunuza da danışın ama bu süreçte normal olduğu söyleniyor :)