Bugün son adete göre tam 9haftalık. kontrole gittiğimde ultrasona yönlendirdiler alttan bakıldı ve kese 6+3 dendi. Yolk ve embriyo görülmedi. Ama doktor 1 hafta daha verelim haftaya da görülmezse artık boş gebelik deriz ve işlemini yaparız dedi. Umut bağlayacağım bir şey var mı bilemiyorum..