Bugün 32+3 olduk. Az önce kontrolden geldim. Bebeğimin karın çevresinde 2 haftalık gelişim geriliği gözüküyor. Beslenmemden kaynaklı olmadığını, plasentadan bebeğe az kan gittiği için olduğunu ve haftaya tekrar gelmemi söyledi. Benzer bir durum ile karşılaşan oldu mu acaba?