Kızlar 37 gün önce doğum yaptım kanamam ilk günler yoğundu sonra azaldı bir ara yine çoğaldı derken artık bitiyor sanmıştım birkaç gün önceye kadar son 2-3 gündür çoğaldı böyle olması normal mı ya korktum Ptesi 40 çıkıyor kontrolüm var ama size bir sormak istedim