Kızlar merhaba daha önce bir başka açmıştım bilirsiniz kürtaj oldum diye bana bu sabah bir mesaj geldi de kürtaj olduğumu hastane tarafından patolojiden sonuçlarım çıkmış fakat ben e-nabız’ın patoloji bölümüne baktığım zaman sonuçlarımı görüntüleyemiyorum hemşire hanım doktor hanımın ekranına yansıyacağıma Bir dahaki kontrolüme giderken bana söyleyeceğini söyledi ama ben de merak ettim hani patoloji sonuçlarımı nereden bakabilirim çünkü dediğim gibi e-nabız’dan girdiğim zaman patoloji bölümünün sonuçlarımı göremedim