yaasemin Nbnbn güzel gidiyor bi sıkıntı yok çok şükür 59 ile başladım şuan 68 oldum doğuma kadar 75 bulurum gibi😅
ey_ber Nbnbn bende tam 26.haftamdayim 6 kilo aldım ama hiç sıkıntı değil sonrasında fazlasıyla gidiyor
tamamdanolmuss Nbnbn 27 hafta 2 kilo aldım siyatik ağrı dedikleri ağrıyı yaşıyorum kuyruk sokumu ve bel arası feci şekilde ağrıyor
yaasemin Nbnbn ilk gebelik 13 kilo aldım bunda 20 alırım gibime geliyor son aylar daha çok alıyor iştah çok oluyor 😃 gece kalkıp yedıgımı bilirim 😂
Didemmma Merhaba kızlar sanırım en kilolunuz benim 😔80le hamile kaldım suan88 daha 27haftaligiz. Bide ben hamile kalmadan bir sene içinde 25kilo falan aldım 😒 inşallah daha fazla olmamda normal doğum istiyorum çünkü