noble1 ben 3 gün sonra kan verdim 170e düşmüştü ama tekrar yükseldi yükselince doktorum dış gebelikten şüphelendi kürtaj oldum ama çok şükür dış gebelik çıkmadı değerlerde tekrar yükselme olunca şansa bırakmak istemedi kürtajdan sonra da hemen sıfırlandı
Öyle bir şey olsa bile korkmayın Ekim’de kürtaj oldum Kasım’da tekrar hamile kaldım şu an 36 haftalık hamileyim