Gynomax kullandim daha bu gün bitti kutu. 32+4 üm. Gebelik basindan beri var olan sulu akintim çat diye kesildi. Cok iyi geldi. Doktorunuz verdiyse kullanin bence siz de. Donaxyl gebelik öncesi kullanmıştım ama gebelikte de kullaniliyor diye biliyorum zaten