Duygukandemir 37haftalik gebeyim dun gece 2den beri belim sürekli ağrıyor karnım da taş gibi ne yapmalıyım doktora gidiyimmi anneler ne dersiniz
Damlaaaa Duygukandemir bence gitmelisinn çünkü benim dogumum bel agrisiyla baslamisti 2_3 gün belim cok agridi sen yinede her ihtimale karsi git