littlechick Kızlar selam. Bestlak damlalarınızın rengi nasıl? Ben ikinci şişedeyim ilkinin rengi baya açıktı. Bununkide böyle tereddütte kaldım
tugcesakzci littlechick konudan bağımsız bayağıdır girmiyordum seni gördüm bebeğin nasıl, umarım herşey yolundadır
orkide123p3t littlechick benimki de böyle yarısında kullanmayı bıraktım tazyikli süt yaptı çoğaldı sütüm 30dan 150lere çıktı
littlechick elmaelmaelma Allah Allah üretimden üretime fark mı ediyor acaba biriside benim de böyle yazmış
MorKelebek54 littlechick acaba tortusu felan biseyi mi var icinde yani bi calkalayip bi denesene oyle bi de at resmini bende merak ettim 2 ay once aldim bende benimki de haka acik renk sarimsi
littlechick MorKelebek54 tek seferde bir bardak suya 20 damla atıyorum günde 3-4 kere kullanıyorum bu şekilde
MorKelebek54 littlechick olmasi gereken sekilde kullaniyosun niue fayda etmedi acaba🤷🏻♀️ kuru dut kaynatip kullandin mi o da ise ysriyodu
littlechick 1gulsmacar tugcesakzci İyi olcak inşallah küvezde hala şuan nazal oksijen alıyor çok şükür 🤲🏻
Ugurhilal orkide123p3t bu damla süt arttırmak için mi acaba bebeğim daha bir aylık sütüm gitti de eczaneden alsam mı
Lalemmm12 littlechick bestlak damlayı doktor mu önerdi acaba bide sütü artırıyor mu gerçekten bende kullanmak istiyorum nasıl kullanıyorsunuz acaba
littlechick Lalemmm12 bende pek işe yaramad. Doktor önermedi ben kendim aldım. İşe yarayanlarda var bende yaramadı şuanlık
Gizem9688 littlechick dedim sana iyi olacak entübeden kurtulacak saglikli olsun yeter diye. Dualarimiz onunla bizim. Eminim yakın zamanda kucaginda bebisinle evine döneceksin