Oksuruksurubu beybim0 öncelikle sizi tebrik ediyorum saçma sapan isimleri koymadınız türk isimleri koydunuz
beybim0 Sevvalll42 açıkçası Utku yu hiç aklımda yokken rüyam da yazdılar verdiler çok şaşırdım o yüzden emin de olamadım seçemiyorum
Oksuruksurubu beybim0 tek isim göktuğ daha güzel bencede genede siz bilirsiniz benimde allah nasip eder bir çocuğum olursa adını göktuğ koyacağım