Kızlar şimdi ben normal de geçen gittiğim doktor kontrolünde bebiğimin Şuan 13+6 olması gerekiyordu pazartesi gittiğimde ise bebeğim 12+2 günlük dedi kesesi küçükmüş falan acaba gelişimi falan mı durdu bebişimin doktor gayet sağlıklı dedi ama 1 hafta geriye gitmiş ilk gebeliğim var ondan tedirginlik var biraz