bus_ Merhaba 34+3 haftalık hamileyim ara ara göğsümün altı agrıyordu. Dün geçmek bilmedi. Sizlerde de oluyor mu? Ne gibi şeylerle hafifletiyorsunuz?
DeryArenn bus_ banada çok oluyor çok rahatsız edici bisey nefesimi kesiyor resmen bende çözüm bulamadım
Umutmirzainci bus_ bebek sıkıştırıyordur benim de ara ara oluyor sizle haftamız aynı,1-2 saat yapıyor geçiyor,kafa orda ayak aşağıda 🤭 bişey yapmıyorum pozisyonu değiştiemesini bekliyorum konuşuyorum falan 😂