yaasemin Miskinim 26+5 ama süt felan gelmiyor ikinci gebeliğim ikisinde de gebelıkte gelmedı çok duyuyorum gelenlerin olduğunu
Sude22 Miskinim benim de o haftalarda gelmeye başlamıştı 30.haftamda erken doğum riskim olduğunu öğrendim her zaman erken doğum belirtisi olmayabiliyor tabiki ama doktora gittiğinizde mutlaka söyleyin
miniiiikfasulye Miskinim Doktora mutlaka söyleyin bide müdahale etmeyin sıkmayın kendiniz erken doğuma sebep olur deniyor ama müdahale etme bişey olmaz inşallah
Miskinim Sude22 benim şuan o riskim var canımZ şöyle bebek 26 haftalık ama 28 haftalık gelişiminde ve suyum birazcık fazlaz beslememe dikkat ediyorum hayırlısı bakalım
elif475475 Miskinim bazılarında oluyor böyle. Sıkmayın sakın ped koyun zamanla durmuştu benimki . Sıkınca doğumu tetikliyor diye duymuştum ben korkudan ellememiştim o yüzden
Sude22 Miskinim hayırlısı olsun inşallah ellemeyin göğüslerinizi bana doktorum sarmamı söyledi süt gelmesini engellemek için baya işe yaradı ama siz doktorunuzla görüşmeden müdahale etmeyin inşallah