Diladeniz2 Hafta bebeği aşağıda hissetmek normal mi kızlar bir kaç gündür tekmelerini göbeğimin altında hissediyorum daha muayene günümüze de var geçtiğimiz muayene de servikal uzunluk vs çok iyi demişti aşağıda hissedince korktum
numix O haftalarda göbek deliğinin altında oluyor zaten. Doktora gittiğimde doktor cihazı hep göbek deliğinin altında gezdiriyor. Sadece ayakları göbek deliğimin tam orda😂 21 haftalığız
Diladeniz2 numix Aslında en son gittiğimizde karnımın üst kısmında hissediyordum sonra yavaş yavaş kasığıma doğru hissetmeye başladım acaba pozisyon değişiyor diye mi ki
numix Diladeniz2 Evet pozisyon değişmiştir çünkü burda da okudum 22. haftalardan sonra göbek deliğinin hizasına, üstüne çıkıyormuş
Diladeniz2 numix İçi rahatlattınız çok teşekkür ederim insan evham yapmadan duramıyor sanırım sadece doğurunca rahatlayacağız 🥹