Hfoz Kızlar sizde de oluyormu gündüz bu kadar yoktu çoğaldı korkmaya başladım bebek hareket ettikçe iğne batıyl sanki çok acıtıyo.ne yapcağımı sasırdım 😔😔
1850 Hfoz 36+5 bendede var hareket esnasında vajınada okadar cok batma oluyorkı cıkacak sanıyorum dışarı🤦🏻♀️ bugun okadar cok oldumu dogum sancısı gelıyor sandım
Minikdunyam Hfoz genelde enfeksiyon varsa oluyor o bende de çok oldu ve ilaç kullandıkça düzeldi bence bi idrar testi yaptır
sonsuzmasalim Hfoz normal o zaman bendede 35 haftalikken baslamisti suan 38 haftaligim ve hala var. dogumdan sonra gidecekmis bu batma hissi🤷🏽♀️
Hfoz Rahim kısalması zaten var acaba daha da kısalıyor mu ki korkuyorum özele gidiyorum acile gitsem kdın doğum doktoru olmuyo acilde serum faln mı yaparlar bılmıorum kı 😔
Hfoz sonsuzmasalim dr 35.haftada gel demişti ama randevumu erkenemı alsam bilemedim 🤷🏼♀️ aylardır zaten erken doğum riski var iyice kfayı yedım ağladım 😥
sonsuzmasalim Hfoz rahim kisalmayi hissetmezsin diye biliyorum ben ve sancin yoksa endiselenecek bir durum yok normal bir sey bu ama eger icin rahat edecekse git tabi
Kuzum-naz Hfoz sadece lavabo ihtiyacina kalk yat dinlen kontrolune kadar bendede oluyor ve rahim kisaligi var o yuzden oluyormus cok dikkat et .
BMH Bugün temizlik yaptım bende de ilk defa oldu ben daha 24+5im belim de fena ağrıdı yattım biraz iyi gelmiş çok yormayın kendinizi ondan da oluyor