Ay ne demek alalım kızınıza yazık olucak 😡rabbim neyi uygun gördüyse öyle olmuş hiç üzülme bende 11 aylıkken 2.ye hamile kalmıştım Allah bı kolaylığını veriyo iyiki de böyle olmuş Allah’ım diyorum birbirlerine hem kardeş hem arkadaşlar şimdi biri 6 biri 7bucuk yaşında çok güzel olucak sen gönlünü ferah tut Folik asite gelincede ben ilk cocugumda da ikincide de hiç bı ilaç kullanmamıştım gayette sagliklilar çok şükür