nur-can621 14 gün oldu doğum yapalı sütüm az yetmiyor sütle birlikte mama veriyorum çok su içiyorum yediğime dikkat ediyorum ama yok gelmiyor süt oğlumda çok vardı hep akıyordu kızım da yok sağım yapıyorum işe yaramıyor ne yapayım 😢
minismom nur-can621 tahin helvası ye bestlak damla var kuru dut kaynat ic bide uyuyup dinlenmen lazım ki sutun cogalsın
48lipastelboya nur-can621 herşeyi yiyip yapıp da en çok etkisini gördüğüm boza mutlaka ama mutlaka dene
elif475475 nur-can621 yok derseniz yok oluyor maalesef. Emzirdikce çoğalır stres yapmayın dinlenmeye çalışın pozitif olun. Dünyayı da yeseniz yok yoktur. O yüzden pozitif olun ve ten tene temas falan yapın.
Nurcantas65 Hoşaf çok süt yapıyormuş birde onu dene istersen. Sağmak yerine düzenli emzir gelmesede süt kanallarını uyarır artırır belki