Zeyzeykr ben seda altın ın the touch çatlak bakım kremini kullandım 38 hafta çatlamadım. Bebişim biraz kiloluydu son ayımda başka sağlık sorunları yaşadım kremin düzeni kaçtı çok az bir iki çatlağım oluştu denemek istersen bakabilirsin. Gebelik boyunca 2 kutu, yetti de arttı bile. 18 lı haftalardan beri kullanıyodum başta haftada 1-2 sefer 25.haftalardan sonra 2 günde bir 30.haftalardan sonra da her gün sürmeye gayret ettim🌼