sevgilikendim ben eşofman tişört ile gitmiştim, ama bana zaten iç çamaşırı dahil tüm altı çıkarttırıp örtü ve terlik verdiler. Elbise sorun olmaz yani daha rahat olur hatta, ama bilmiyorum yapılan yere göre değişiyor herhalde şort giy filan diyenler olmuş da kıyafet ile nasıl bakılıyor anlamadim, benim karından detaylı USG bittikten sonra, rahim ağzı muayenesi de olmuştu vajinal.