Eylul5_ artikboyle benn 7+2 de hem bebek görünmüyodu hem kalp atışı çok şükür alttan göründü şuan 12+2 yizz 🥰
Nananan artikboyle bende olmuştum kalp atışını duymadığı için bakmıştı sanırım 6 haftalık flndi o zmn ama geç döllenme olduğu için alttan duymamıştı kalp atışını şuan normal ultrasonda duyduk çok şükür
numix Benim de 7. haftada kalp atışı için alttan baktı. Karından az duyulduğu için içimiz rahat etsin diye alttan dinletti 🥰
artikboyle Tek tek etiketlemiyeyim hepinize teşekkür ediyorum, maşallahelimize de almayı nasip etsin Allah hepimize🙏🏻🥰