Kızlar 2 gün önce keseyi gördük çok şükür doktor 3 hafta sonrasına çağırdı çok uzun değil mi zaten hep bi merak halindeyim acaba ne oldu diye. Bir de belirtilerimde kayboldu sanki ara ara gelen ağrılar dışında normal mi acaba tekrar ne zaman gitsem doktora