Nurrrrr inşallah canım sagolasin, gazlı bez alayim bugün içinde pamuğa göre daha iyi👌batikonu her Wc ye gittiğimde sürüyorum. Bir sise var ama yetmez sanırım pazartesi kontrolde tekrar yazdirim doktora.
Sirkeli su da iyi fikir, benim Wc de bulunuyor şişede :)
Bebeği emzirmek içinde oturmam gerekiyor zorlanıyorum biraz onda , yatınca da çok baskı oluyor birde ,bir türlü ayarlayamadm