Nisa10 Merhaba kızlar Urfa’da lotus, metrolife hastanesine gittim ama devlet hastanesi gibi çok kısa bakıyorlar sıra çok fazla bekleniyor istediğim gibi içime sinen bir doktor olmadı. Gerçekten gidip memnun kaldığınız bir doktor var mı ?
Yellowwolf Nisa10 Ben bir çok doktora gittim.. Şanmeddeki Adem Sürücü doktor çok ilgileniyor, gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz. Metrolifede de Veysel Toprak doktor da ilgiliydi..
teachervera Nisa10 Lotus da kime gittin? Doktorum Ahmet padak aşırı memnunum ikinci gebeliğim onda. Veysel abi de çok iyidir arkadaşımın abisi. Urfa da ikisini öneririm kesinlikle
benim-kalbim-o Nisa10 lotusta münevver hoca varmış onuda çok övdüler bende doktor arayışındaydım burda bi arkadaş önerdi onu
Nisa10 teachervera dün Ahmet patağa gittim çok yoğun olduğundan mı bilemedim çok kısa sürdü ve ikili tarama testi yapılacaktı ense kalınlığı burun ölçüsü vb yaptı ama o kadar hızlı yaptı ki içimi rahat ettirmedi. İkinci hamileliğim ilkinde neyin nasıl ilgilenildiğini görünce dünkü muane çok basitti. Açıkçası Ahmet hocadan da memnun kalamadım.
teachervera Nisa10 Allah Allah halbuki Ahmet Hoca hemen çıkarmaz insanı sohbet eder detaylı bakar. Benim ikinci bebeğim onda inan her kontrol de organlarına bakar. Bende buralı değilim çok doktor gezdim allahtan ona denk geldim. Belki dün yoğunluk çoktu çünkü normalde asla çıkarma telaşı içinde olmaz o
Deletedmom_789 Nisa10 Her doktor her hastaya aynı olmuyor bence o yüzden siz memnun kalmamışsınız veya diğer arkadaş memnun kalmış banada tavsiye ettiler ben gitmedim bu gebeliğimde üç doktor değiştiridim 1.Ziya sercan gürsoy 14. Hafataya kadardı kliniği vardı suruçta 2.ci Bülent sezgin 36. Haftaya kadar şuan nev hospitalde deniz inan ilk gidişimde memnun kaldım açıkcası salı günü tekrar gidicem bakalım 🤔
Nisa10 teachervera keşke bana da öyle davransaydı bende buralı değilim ve doktor araştırmaktan yoruldum. Evet yoğun bi şehir onları da anlamaya çalışıyorum ama muaneyi kısa tutmak ne bileyim öyle olsun istesem devlete giderim zaten. Özelde böyle olmamalı. Herkesin şansı bahtı inş iyi birine denk gelirim
Nisa10 Deletedmom_789 evet her doktorun o günkü yoğunluğu ruh hali diyelim farklı olabilir. O yüzden kişiden kişiye değişir. İnş frekansımın tutacağı bi doktora denk gelebilirim.
teachervera Nisa10 Burada doğurganlık oranı çok yüksek o yüzden kadın doğum doktorları aşırı yoğun. Bende İstanbuldan geldim o kadar doktor gezdim inan yine en çok zaman ayıran Ahmet Hoca 😀içeride gebe varken başka gebe alan mı dersin şip şak muayene mi dersin. Mesela kontrole gidiyorsun seni tanımıyor Ahmet Hoca öyle değil bak ben kızımda doğum yaptım bir sene sonra yine hamileyim gittim hemen hatırladı nerede oturduğuna kadar. Bi sıkıntı olsa yazıyorum hemen arar yazar bilmiyorum ben çok memnunum. Sana Veysel abiyi de öneririm. Oda bayağı iyidir çook eskiden tanırım benim eski erkek arkadaşımn abisi olduğu için eşim rahatsız olmasın diye ona gitmeyi düşünmedim ama onu da öneririm
Nisa10 teachervera doğru diyorsunuz kontrolüm var 10 gün içinde o kontrolde de Ahmet hocaya bi bakıcam acaba dün mü öyleydi denk geldi öyle bi karar vericem. Olmadı veysel hocayı denerim
Nisa10 Eceninanne muanesini kısa mı tutuyor yoksa normal mi benim için önemli şey muane etmesi iyi bakması
teachervera Nisa10 Muhtemelen dün lotus çok yoğundu canım. Bazı günler öyle oluyor devlet dersin sanki. Sen Bi kontrolde de dene. Muayene sırasında her şeyi sor
Eceninanne Nisa10 bende kısa tutmuyor herseyı açıklıyor ilgili. Oda asıstanıda oyle. Deneyin memnun kalırsınız belkı
Nisa10 benim-kalbim-o evet onu da duydum dün çok yoğundu oda. randevulu bi arkadaş 1 buçuk saat bekledi