sevvalcik benimde aynı geç döllenme sebebi ile 1 hafta fark var zaten ama yani ben daha önce erken doğum yaptım bebeğim 2 ay yaşadı kaybettim bu hamileliğim başından beri iğneler ilaçlar haftalık kontroller vs zaten stresli bir süreç geçiriyorum ve bunları biliyorlar yani ihtimalleri veya hata yapabileceklerini hiç düşünmeden bebeğe bahane buluyorlar ve bunun bizlere neler yaşattığını nasıl hissettiğimizi düşünmüyorlar evet beneğim haftasına göre zayıf 34 haftada 1900 gram ama bende 31 yaşında 45 kiloyum 173 boyum var eşim 180boyu 70 kilo yani biz zayıf insanlarız DNA belli ne olacak ben 4 kilo çocuk mu doğuracağım ayrıca herkes kilolu çocuk doğuramaz ki yani böyle bir şey yok ben diyorum ki bebeğim sağlıklı mı kadın bana 2500 gram doğsun şükür diyor bende 2100 gram doğmuşum yani doğunca alır kilo gelişir sağlığı nasıl diyorum bana heee orada bişey yok diyor yani artık kafayı yiyorum allahtan sağlıkla zamanında evladımı kucağıma almak istiyorum sadece