Dfnsyn insallah boyle gecer temennim o yönde 😀 bi önceki gebeliğim cok kötüydü kokulara karşı hassasiyetim vardı. Son aylar da bacaklarda kaşıntı, yuksek tansiyon ve gebelik zehirlenmesi ile doğuma alındım. Tek temennim bunda rahat sorunsuz bi hamilelik geçirmek.