EbrarGND canım hamileyken yapılmaz diye biliyroum o rahmi temizliyor düşük aonrasıda kullanılıyor yani bence içme derim ama bebek yoksa iç tabi. Sabah aç karnına ve ggece yatmadan dışı sarı turuncu olan soğanın ilk kabuğunu soyup bir bütün akşam bir bütün sabah kullanıcajsın. İçme suyu olacak ve su kaynadıktan sonra soğanı atıp beş dk kaynatacaksın hafif soğuyunca içiceksin. Ama soğuk olmayacak böyle içince terleyeceksin. Ben denedim iki hafta ve rahmim tertemiz oldu sarı iltihap gibi şeyler aktı. Sonra hamile kaldım direk. İki hafta sabah gece iç 6 ay ara ver.